SKIT VÄDER-.-

Nemen heeeej:D
Fan vilket skit väder de är idag regnat typ hela dagen-.-
och de kallt som fan, sitter här och har på mig typ tjock tröja,
känner mig lite sjuk, täpt i näsan hoppas på att de blir bätrre tills
på måndag vill till skolan fan hahaha:P

Vakna typ kl 12 idag tog de lungt lite och sen åkte jag
med mina föräldrar och kusiner till vällingby köpte ett
svart linne och en typ stickat tröja.. vill ha uggs, hittar
inga fina fan:(... några tips på där de finns fina uggs?
i så fall säg till:)
kom hem typ kl 16.30 kanske, vi skulle äta i resturang men så
blev de inte så de belv pizza hemma för min del:)
Ikväll blir de nog för de mesta tv och data

Jajaa nog med mitt snack nuu,  ska gå och sätta mig lite med mina
kusiner!:)
ciaoo, puss på götten:D<333

Två års första dop
Saknar sommar fan:(
Hatar vinter de så jävla kallt då:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0