Fotboll

heej heej, kom hem för en stund sen, aso fan
va jag blir lack på den där jävla akut! man går in
och anmäler sig och så ba aa sitt i väntrummet så
blir ni alldeles snart uppropade man ba okej och så sätter
man sig typ där i 100 år, och sen när man har blivit uppropad
så får man vänta 100 år till i de där SKIT tråkiga rummet
och sen så säger dom ähh de e inget ni får ta dom här tabletterna
så kommer de bli bra om några dagar, aso helt seriöst man blir
ju lack!!:@
jajaja noggg om de,
va sa jag? jag sa ju att min klass skulle vinna på fotbollen
hahaha fan va vi äger aso! både tjejerna och killarna vann,
de va skit kul aso, jag vill börja på fotboll nu de e verkligen kul jag lovar:D
efter fotbollen så skulle jag hem och sen när jag kommer hem så
ba skynda vi åker till akuten jag ba NEEJJHH FAN! hann inte ens äta
fan och vaa skit tröt efter fotbollen men jag va tvungen och följa med-.-

nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag försöka plugga lite
och sen blir de sängen som gäller så kanske inte kommer kunna skriva mer idag
men vi ses imorn eller fall:)
ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0