wiii holland på höst lovet!:D

heej sötnosar hahaha är typ på skit bra humör idag:D
va i skolan som vanligt:) aso helt seriöst jag typ ÄLSKAR
skolan hahha:P nej men inte plugget utan man får träffa
alla sina kompisar, och jag har världens bästa kompisar
liksom!:D dom är bara för underbara aso! ställer alltid
upp för en när man behöver nån som mest och så kan
ba säga att dom e helt fucking underbara!!
ÄLSKAR er, ni vet vilka ni är!:D

eller fall efter skolan hängde vi lite vid frsörhuset
och sen gick jag och tjejerna hem till mirna, och juste
sandra kom till skolan sen när jag sluta så hon hängde med
till mirna oxå vi hade eller fall skit kul där, tog några bilder oxå
ni får se dom senare:)

Imorgon har jag prov på tyska på morgonen-.-
sen efter lunch så har vi fotbollstunering alla 8or ska
möta varandra och min klass kommer så klart vinna!!:D
juste kom på att vi typ skulle ha nån fucking katt ränder eller
nåt på ansiktet men jag ska typ inte hade haha fan kommer se
helt konstig ut och som en fjortis, ushh nej vill inte se ut som en fjortis
jajaja nog med mitt skit snack nu!

Fick reda på att jag ska åka till holland med bil med min kusin
som bor där på höstlovet:D, hahah fan va jag blev glad!! vill bort från jävla
swidi väder!!

Nu måste jag faktiskt gå och plugga ihjäl mig-.-
de ligger en hel högg med böker i mitt rum fan:S

/S<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0